Управління торговим підприємством

Управління торговим підприємством — універсальний програмний продукт, який забезпечує комплексну автоматизацію всіх процесів підприємства, яке здійснює будь-яку комерційну діяльність. За допомогою такого інструменту вдається забезпечити ефективне функціонування підприємства, створити основу для успішного розвитку сучасної компанії.

Програмний продукт Управління торговим підприємством є полегшеним варіантом програми 1С:Підприємство.

Конфігурація програми дозволяє в оперативному режиме здійснювати ведення всіх видів обліку:

  • управлінського;
  • бухгалтерського;
  • податкового;
  • кадрового.

Програма дозволяє автоматично здійснювати розрахунок заробітної плати, формувати регламентовану звітність, проводити планування й аналіз торгових операцій. Унікальною особливістю програми є можливість одночасного ведення декількох торгівельних підприємств. Для кожного формується своя база даних.

Програма Управління торговим підприємством дозволяє контролювати закупівлі, відстежувати оборот товару, забезпечувати ефективне ціноутворення. Маючи в наявності програму, керівники торгівельних компаній можуть оптимізувати роботу свого підприємства.

Переваги програми «Управління торговим підприємством»

В розробці програмного продукту «Управління торговим підприємством» приймали участь українські фахівці, що дозволило адаптувати функціонал програми під особливості управління торговим підприємством на українському просторі. Також при формуванні регламентованих звітів враховано вимоги законодавства України.

Зручний і простий інтерфейс дозволяє швидко здобути навички просунутого користувача.

Функціонал програми «Управління торговим підприємством»

Функціональні можливості програми «Управління торговим підприємством» зумовлені наявністю декількох підсистем.

Опціонал програми дозволяє:

  • контролювати замовлення, формувати звіти по їх обробці;
  • планувати нові закупівлі, враховуючи залишки на складі;
  • аналізувати історію взаємодії з клієнтами (СRM);
  • вести повний контроль над грошовим обігом компанії;
  • вести платіжний календар;
  • виявляти можливі заборгованості;
  • автоматично нараховувати заробітну плату, в т.ч. відпускні, лікарняні, відрядні й інші виплати з розрахунком по середньому;
  • ефективно налагодити складський облік;
  • вести роздрібну торгівлю, наявна можливість підключення торгівельного обладнання;
  • облік виробництва з розрахунком планової собівартості продукції, виробничих послуг і напівфабрикатів;
  • вести повноцінний кадровий облік і управління персоналом;
  • нарахування податків і формування регламентованих звітів.

Завдяки вбудованим в програму потужним аналітичним інструментам, в автоматичному режимі формується будь-яка статистична інформація, по результатам якої можливо, за необхідності, швидко розробити нову стратегію ведення бізнесу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: